مصنوعات کے زمرے

آپ یہاں ہیں: گھر > خبریں

ری سائیکلنگ پروجیکٹ میں گھانا: ٹائر، ای فضلہ اور ریفریجریشن کے نظام

source:

نومبر کے آخر میں، گھانا کے صدر جان مہاما ایک ریاست کے-اقرا، گھانا میں ری سائیکلنگ کی سہولت ری سائیکلنگ آرٹ کی تعمیر پر معمور کیا ۔ اس منصوبے کو وسیع مجامیع زندگی کے اختتام کے ٹائر، استعمال شدہ ریفریجریشن کے نظام اور گھانا میں یعنی فضلے کے ساتھ نمٹنے کے لئے ہے ۔

تعمیر کا پہلا مرحلہ الیکٹرانک اور برقی کوڑے کرکٹ اور تبدیل استعمال کیا جاتا اشیاء کا ایک ایسا ماحول دوستانہ عمل کے ذریعے نئی گرانقدر پروڈکٹس میں ری سائیکلنگ کا احاطہ کریگی ۔ مالی امداد کا پہلا مرحلہ کچھ ڈالر 30 لاکھ لگایا گیا ہے ۔ منصوبے کے کوآرڈینیٹر، فرانسس بللان گاواور کے مطابق یہ ری سائیکلنگ کی سہولت کی تعمیر کو مکمل کرنے کے لیے تقریباً 12 ماہ لے جائے گا ۔

گاواور کہتے ہیں کہ یعنی فضلے کی ری سائیکلنگ کا پروگرام پورے ملک بھر میں کچھ 400,000 روزگار کے مواقع پیدا ہونے کی توقع ہے ۔ انہوں نے مزید کہا، یہ نہ ایک ٹائم جاب نوجوان مردوں اور عورتوں کو بنایا ہے، اس قسم کے کاروبار کے لیے ایک پائیدار روزگار تھا ۔ بھی، ایک زیادہ پیشہ ورانہ انداز میں استعمال شدہ الیکٹرانکس ردی، نئے ری سائیکلنگ ٹیکنالوجیز اور تکنیکوں اس منصوبے میں کا اطلاق ہوتا جا رہا ہے ۔گاواور بھی دعوٰی سرگرمی کے پہلے بڑے پیمانے پر یعنی فضلے ری سائیکلنگ کا منصوبے افریقہ میں جا رہا ہے کہ ۔ حقیقت یہ ہے کہ پروگرام نہ صرف ای فضلہ، بلکہ ٹائر ری سائیکلنگ، کا ایک مجموعہ ریفریجریشن نظام اور الیکٹرانک فضلے کی ری سائیکلنگ کا نشانہ بنایا جائے گا کی وجہ سے یہ ہے ۔

بھرپور ری سائیکلنگ کا نظام کی کمی کی وجہ سے آج کل کوڑے سورٹرس گھانا میں فضلہ جلا. اس کے علاوہ گھانا صریحاً سب سے بڑا یعنی فضلے دومپساٹی میں دنیا اور زمین پر سب سے زیادہ آلودہ مقامات میں سے ایک کے طور پر جانا جاتا ہے.

فی الحال، سکریپ ڈیلرز اور ردی کی ٹوکری سورٹرس ٹائر اور باقی فضلہ میں کیا سب سے بڑا یعنی فضلے دمپساٹی دنیا اور زمین پر سب سے زیادہ آلودہ مقامات میں سے ایک کے طور پر کہا جاتا ہے کے جلا.